Mys ♥

Hem kommen från unga föräldrar.
Milo sover och vi sak snart fixa i ordning lite tonfiskröra som får bli middagen idag =)

Det var en ny tjej på unga föräldrar idag.
Filipa heter hon och har en son som fick namnet Adam.
Han var exakt 8 dagar gammal idag =)
Söt och lite.
Tänka sig att Milo var så liten när han kom ut ? Nej, kan jag inte =P
Hon var väldigt trevlig i vilket fall =)

Ikväll blir det film och mys =)
Skönt att bara slappa =)
Man blir så trött ju för minsta lilla man är ute, haha..
Speciellt nu när det är så kallt, värmen och energin bara springer ifrån en =P

Ne nu ska jag läsa lite =) (bloggar)

Btw, vad tycker ni om videon på Milo ?! Tråkigt med så lite kommentarer !! =(

Vad tycker du? ♥
Postat av: emelie

Ja det är ju det, det är väl som det heter liksom tiden går fort när man har roligt(: haha ;P <3333333

2010-01-13 @ 20:21:56
URL: http://emeliempettersson.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej ! :)

Okej tack för dina åsikter och tankar :)

Jag förstår :)

kram Love

2010-01-13 @ 20:57:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0