2009!

2009 börjar gå mot sitt slut
här är en sammanfattning av mitt 2009!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Fött barn! <3
Höll du några av dina nyårslöften?: Nja, höll i fyra månader.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja du, många!
Dog någon som stod dig nära?: Nej :)
Vilka länder besökte du?: Inga
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 19 Augusti <3 Dagen då vi blev föräldrar! <3
Största misstaget?: Tror inte jag gjort något, inte något konkret i alla fall för då hade jag lagt det på minnet!
Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja

Bästa köpet?: Alla saker vi köpt till Milo <3
Vad spenderade du mest pengar på?: Allt som kan tänkas behövas till Milo & mat så klart =D
Gjorde någonting dig riktigt glad?: OJA, Vår son <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Sarek-Lilla barn, Så J*VLA vacker !!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Bästa året hittills, behöver jag säga mer ? <3
Vad önskar du att du gjort mer?: Vet inte =/
Vad önskar du att du gjort mindre?: Hmm, ingen aning!
Hur tillbringar du julen? : Jul "frukost" med Richards mamma, sedan julbord hos min mor och far och sedan kanske även till Nora till Richards bror och fira lite =)
Blev du kär i år?: Ja om och om igen <3
Favoritprogram på TV?: Unga mödrar, Förlossnings kliniken, One tree hill och Gossip girl =)
Bästa boken du läste i år?: Har inte läst någon. Skol böker är inge bra så dom räknar jag inte!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Digital kamera, fick pengar och får köpa den jag vill själv.
Något du önskade dig men inte fick?: Önskade mig enbart en digi kamera så nej!
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Firade min artonårsdag med min familj och vänner på en krog, min bästa födelsedag hittills <3
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Inget som hade kunnat förgylla detta år mer!
Vad fick dig att må bra?: Min sambo & son, min familj och mina vänner <3
Vem saknade du?: Syster Therese (hon bor aldeles för långt bort) <3, Jonas (Nille) <3

 

 

 

Bättre sent än aldrig =P


Vad tycker du? ♥
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jo men precis ..exakt :)

Jaaaa eller hur är de bra :)

kram Love

2010-01-05 @ 11:45:24
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hittade just till din blogg - den verkar urmysig, hit kommer jag gärna tillbaka! Ha en bra dag. kram

2010-01-05 @ 12:33:01
URL: http://carolina1979.se

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0