Rutiner.

Halloj igen.
Jag verkar suga på detta med att blogga för tillfället.
Är så himla trött hela tiden.
Kan bero på att vi ändrat rutinerna lite.
Milo somnar mellan 21-22 nu och vaknar vid 09 så det tar nog en vecka eller två innan jag är tillbaka i orken.
Skönt är det i alla fall att komma igång tidigare. =)

Idag ska jag gå hem till Magda och dricka lite kaffe och titta på lille Rasmus =)
Och självklart lilla Alva som nu är 1 år och växer så det knakar =)
Ska bli trevligt.
Skulle dit för ett tag sen egentligen men som sagt så är orken inte den bästa.
Samt att det vart mycket att göra sista tiden =)

Nu ska jag väl få Milo att sova middag sen blir det till att knalla iväg när han vaknar igen.


Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0