Read yah later =)

Idag blir det nog lite snabb mat tror jag =)

Är så otroligt sugen på massa goooott =P

Igår fick Milo smaka Köttbullar potatis och sås =)
Han gjorde fina grimaser första skedarna när han tillslut spydde upp allt =P
Ingen hitt.
Men kan ha varit för att potatisen vart typ som "lim" =P
Trotts sås och massa smör =P

Idag får det bli pasta och tjock korv =)
Se om han tycker om det =)
Han har tyckt om korv förut när han fått smakat lite av mig =)


Idag ska vi bara slööa och mysa ♥
Jag orkar inget annat =P
Klev upp klockan 9 imorse igen, Hjärnan har inte kommit ifatt än =P


Hoppas ni får en bra helg alla..
Read yah later =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0