Home!

Nu är jag hemma igen.
Blev en promenad till mamma igår för hon behövde lite hjälp med damsugning och så.
Hon får ju inte göra det än sedan operationen.
Blev precis hem skjutsad av mamma och pappa då mamma behöver in på sjukhuset igen för hon har fått massa infektioner =O =/
Hon blir nog bra men för tillfället är hon inte bra. =(
Tänker på dig mamma..!

Städa ordning det mesta igår.
Nu ska jag bara vika in tvätten och damsuga så är lägenheten tip top =)
Men det får bli sen när Richard kommer hem.

Milo sover midda nu =)
Börjar få mer ordning på hans sova, vakna tider.
Skönare när man inte sover bort hela(halva) dagen =P

Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund så jag är fit for fight sen när Richard kommer hem =)

Hoppas jag får ordning på min blogg torka nu också ... =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0