2 År 5/3-10 - Detta inlägg är bara för dig!!! ♥

Usch, tänka sig att snart 2 år gått, han finns kvar här i allas våra hjärtan!

Med en son du lämnade efter dig kan vi med glädje minnas dig ♥ Det finaste du gav oss och för det kommer vi dig allt vara tacksam !!

Vila i frid min vän, många fina minnen du gav mig och dom kommer för alltid finnas här hos mig, för att ta fram när jag som mest saknar dig!...

Tack för dom åren du gav oss alla och tack för det finaste av allt som livet kan ge! Vi tar hand om Andreas åt dig !! ♥


Och vad för låt spelas inte nu under tiden jag skriver om inte "Over the rainbow" .... Fan vad detta vart jobbigt ='( Saknar dig ♥ (Låten min syster sjöng in och spelade upp för honom under hans begravning)



R.I.P Jonas "Nille" Nilsson !

Vad tycker du? ♥
Postat av: Emma

Nej fy vad sorgligt.. ÄR det din bror? I alla fall vackert skrivet..

2010-02-02 @ 22:20:01
URL: http://gullefjunet.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0