Fredag!

Inspirationen har varit dålig i denna hjärna =P
Men nu tror jag allt jag kan knåpa ihop ett fint inlägg =)


På Måndag så drar jag och Milo till Bollnäs i nästan en vecka =)
Har fått lite resfeber nu också..
Andreas är ju också med på tåget och de är där det kommer bära eller brista ;)
En snart åtta åring samt en ettåring .. Hihi.
Andreas måste ta sin packning själv iom att jag har vagn, min packning, Milo och hans packning mm..
Det kan bli lite mkt för Andreas som har en väska, en ryggsäck samt skateboard.
Men jag tror det kommer gå bra.
Vi har ju följe till tåget och i Bollnäs får vi möte så det är ju bara i Gävle som han tvingas ta de.
Men på tåget är jag inte ens orolig över att det inte skulle gå bra!
Nog kommer det vara små gnäll hit och dit från båda barnens håll men Andreas är såååå go med Milo så där får jag nog bra med hjälp iaf =D
Tåget går vid nio från Örebro och vi är framme vid ett tiden =)
Gud vad jag längtar, en hel vecka med min underbara syster som tagit semester ♥


Milo är frisk nu iaf =)
Det är tänderna, de fick jag bekräftat när jag såg att han inte bara har en tand på G utan tre...
Så snart har han 16 tänder, ujuj....


Snart kommer Liam också.
Jag är rädd för att han kommer när jag är borta =(
Hon har ju BF på Tis 10/8, jag åker ju måndag ..
Ne då skulle jag bli så ledsen..
Tror på något sätt att han hinner ut innan jag åker, skulle ju vara kul =)
Men om inte så kommer han när jag är borta, nästan helt säker!
Skulle ju vara typiskt..
Men han finns ju här när jag kommer hem =)
Då ska moster gosa bebis !! ♥♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0