Yeay ...

Här är det snö igen helt plötsligt..
Det var jätte fint väder på morgonen och förmiddagen igår men sen vid ett tiden så började de förändras.
Då var jag iaf ute och åt med Gudfader Hannu =)
Det var super trevligt.
Det får vi ta och göra om snart nog =)

Sen när vi åkte hem till farmor och käkade vid fem tiden så regnade de massor.
Och nu när jag vaknar och kollar ut så är det snööö..
Inte så lite snö heller.. =/
Taken och gårdarna är täckta, även bilarna.


Jaja..
Idag blir det inte mkt gjort tror jag.
Städa lite här hemma i så fall. =)

På Lördag ska jag på grill & tjej kväll hos Marie =)
Ska bli så himla roligt =)
Richard blir hemma med Milo.
Det blir Marie +mammorna ;P
Men hon är ju en i gänget =D

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0