Dagen.

Milo ligger på magen på madrassen på golvet.
Han funderar på hur han ska vända på sig för att se Tvn bättre =P
Men han lägger bara ner huvudet på sidan och tittar vidare, hehe sötnosen =P
Han försöker krypa för fullt också, är nog inte så jätte lång tid kvar =)

(Gud vad jag saknar kameran .. =P Hade blivit ett så fint kort nu!)


Idag skulle jag och Matilda ses och knäppa naken kort på Milo men fick höra att det inte blir så =(
Men men får väl ta de någon annan dag =)


Han är såååå duktig på att försöka krypa =)


Hade tänkt dra till öppna förskolan idag också, men jag orkar inte.
Är super trött .. =P

Vi är ju kattvakt nu också åt Alva, från och med igår till mån kväll eller tis =)
Hon trivs jätte bra här.
Det första hon gjorde efter Ida åkt var att börja äta och dricka.
Hon har varit i kattlådan, och gosat massa.
Hon hoppade upp i sängen imorse och satt bredvid mig och Richard och jamade så hon skrek ...
Men det är väl ingen som vill kliva upp då =P
Hon väckte Milo iaf ... =P

Milo blev lite rädd sen när vi skulle kliva upp för han såg inte vart ljudet kom ifrån när hon jamade.
Han visste inte vem det var.. =P
Men så fort han såg katten, när hon hoppade upp i (våran) sängen eller gick förbi på golvet så började han skratta =)
Så han tycker katten är rolig men ljudet som han fortfarande inte fattat vart de är ifrån (trotts att jag visat honom när hon jamat) blir han rädd för, hehe.

Nu blir det att kika runt lite och se om jag hittar något mer att ändra på =)



Vad tycker du? ♥
Postat av: Sanna

Tack så mycket. Ni har ju också en riktig sötnos. :D

Hur gammal är han nu?

2010-04-01 @ 15:08:21
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Fint du har fått det här på bloggen

2010-04-01 @ 17:29:09
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0