Sovmorgon!

Idag fick jag sovmorgon, skönt !! =)
Men... Jag är sjuk =(
Eller börjar bli.
Fått samma skit som Richard haft sen i måndags =/
Rinner som f*n ur näsan, nyser och känner mig matt i huvudet, hela kroppen!
Inte så roligt, men men ..

Försöker få Milo att sova nu.
Han är övertrött..

Josse och Marcus är på väg hit =)
Dom har varit hos BM.
Jag tycker det är så kul att få följa henne.
Tänka sig, min lilla syster ska bli mamma =D
Hon är sååå lik mig i grav.
Hon är exakt lika stor som mig i denna vecka, hennes mage är läskigt exakt min =)
Älskar min lilla syster ♥
Och vem vet, kanske ska jag få vara med under förlossningen =O ♥
Hon har sagt det =)
Men hon kommer inte bestämma sig helt förens typ då =P
Men vilken ära det skulle vara, helt underbart ♥

Nu är dom här =D

Mamma kommer också snart, och Carro.
Mamma ska klippa Carro =)

Nu ska jag vara social =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0