Skor .. =)

Richard ska dra iväg med sin mor och köpa nya skor idag =)
Skönt, han har bara kängor så han behöver ett par ordentliga sommar skor =)
Samma med mig...
På båda mina skor har sulan lossnat halvägs på ... =P
Vet inte vad fan jag gör.
Men när han kommer hem ska vi iaf dra iväg och köpa mig ett par också =)
Och hittar jag inga där så köper jag ett par som jag fastnat för på H&M´s hemsida =)
Sen ska vi till systemet och köpa en flaska vin som ska få följa med mig till Marie på Lördag =D

Nu ska jag underhålla min son som inte vill sova =P

Vad tycker du? ♥
Postat av: Madd1sh

Hehe! Jag hade rätt :P



Ja det var verkligen synd :( Jag hade gärna velat ses. Men det blev bara så mycket och helt plötsligt var det söndag kväll. BLÄ!



Just nu har jag en vattkoppesjuk tjej här hemma och de små blir nog också smittobärare snart. Så om ni skulle vilja träffas skulle chansen finnas att er son blir smittad. Men det kanske ni inte har något emot? :)



Kramis

2010-04-22 @ 09:14:46
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



nej jag har hållt det hemligt :) hehe jag har inte tänkt på det heller så mycket :)

Men det var en kul grej

kram Love

2010-04-22 @ 09:31:41
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej igen!



Ja jag vet att det kan bli stelt i början men nästa träff blir det nog bättre :)

Kram Love



2010-04-22 @ 09:37:00
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0