Mammas Doda ♥

Lille bubben ramlade och slog i huvudet idag för första gången =(
Han rullade av skumgummimadrassen som vi har här i vardagsrummet, slog i bakhuvudet.
Det gick så jäkla fort så vi hann knappt blinka.
Jag stod i köket och tog mig en kopp kaffe och Richard satt här i vardagsrummet och schoffs så hördes ett klonk..
Jag kutade in, var här på två sek, och då ligger lille bubben på golvet och gråter =(
Stackars mammas ♥.
Men det gick bra, några tårar och lite gos senare så gick det över =)
Han var lite små gnällig efter bara, men det kan ju bero på att det var sovdags =P
Nu sover han iaf och jag ska hoppa in i duschen och stääääda här hemma... Yeay...

13.00 ska jag ringa till bemanningsenheten och be dom skicka tillgänglighets scheman =)
Richard ska jobba 9 veckor i sommar, och jag ska jobba extra på helger och kvällar som passar =)
Låter väl bra ? =)

Duscha och städa var det ja =P
En cigg först kanske ?!
Nooo Amanda Noo, stå emot!
Tar en efter ist ;)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0