God morgon!

Klev upp vid halv nio idag =)
Milo har fått lite gröt i sig och jag har hunnit ringa lite samtal.

Ikväll är det ju Valborg =)
Vi ska hem till mamma och pappa, grilla, äta gott och ta något glas vin.
Richard ska vara nykter, han kör ju =P
Sen vill han faktiskt inte dricka.
Vi får väl se om vädret tillåter grillning, annars blir det äta inomhus.

Sen följer Josse och Marcus med hit.
Dom ska sova här, så det blir väl någon bra film och massa gott till den.

Imorgon bär det av till Örebro!
Ska in till svärmor en sväng =)

Nu måste jag få upp Richard så jag kan springa ner i tvättstugan..
Är fortfarande inte frisk =(
Men det är okej, jag orkar göra lite iaf.

Ha en trevlig Valborg, det ska i alla fall vi ha =) !!

Vad tycker du? ♥
Postat av: anna

Söker du lägenhet?

http://www.sverigesbostadsformedling.se/

2010-04-30 @ 10:02:02
URL: http://www.sverigesbostadsformedling.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0