God morgon!

Idag ser det ut att bli väldigt fint ute faktiskt =)
Tummen upp!

Ska vara på BVC idag 13.00.
Jag och Richard har gissat lite =P
Sist var han: 9,5kg lätt och 73cm lång (Två månader sedan)
Jag tror idag: ca 11kg lätt och 83cm lång.
Richard tror: ca 11kg lätt och 82cm lång.

Vem har rätt ? =P

Tänka sig idag är lille bubbisen 8 månader gammal !! =O

ÅTTA MÅNADER!!
Mammas "lilla" hjärta ♥

Han springer omkring i gåstolen och pillar på allt =P
Bland annat sina puppar som gått från skit till att sysselsätta honom ett bra tag =P
den ena lägger han "där" och sen tar han en annan, sen ska han ta tillbaka den han la "där" och lägga den andra "där"...
Over and over! .. =P

Men nu pillar han på tv bänken och mina prydnads saker..
Det är alltid lika roligt att göra det igen när mamma säger "ajaj Milo" .. =P


Ne ut på balkongen i morgon skuggan .. =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0