Fint väder =)

Milo sitter i sin gåstol och försöker släpa runt på sin bilbarnstol =P
Han siter och rycker i den och försöker gå vidare men den är för tung, hehe..

Både jag och Milo har ätit frukost nu =)
Blir nog en prommenad till mor och far sen.
Richard ska hjälpa dom men altanen idag också.
Pappa ska få låna en motorsåg så dom kan såga ner allt stort i små delar.
Han tar nog bilen men det är så fint väder ute så jag och Milo går nog ?! =)

Det är vad som står på schemat idag iaf =)

Milo är inte sjuk längre =D
Han är fortfarande lite små gnällig och så men febern är borta.
Och ögat stanade i det skick det var för att sedan bli helt bra =)

Gud vad sönt det var att se honom igår =)
Jag kom in och satte mig brevid matstolen och sa hej =)
Han blev glad ..
Först lite små chokad, typ "vart har du varit ?!"
Sen jätte glad =)
Mammas hjärta ♥
Jag fick en stor kram och sedan kom pappsen in också så då ville han gå till honom med =)

Det hade gått jätte bra =)
Doda är så duktig =)

Haha, nu fick jag ta bort bilstolen för han gav inte upp och blev förbannad =P
Så nu har han sina nycklar (plast) och kör bilen =P

Ne nu ska jag kolla runt lite här sedan gosa med min son ♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0