Bubbisen ♥

Kom precis upp från källaren där vi har ett solarium =)
Så nu är jag brun och fin =)
Kolsvart blev jag på magen, direkt! =P

Milo är dålig =(
Han har antagligen fått ögonfluss =(
Han har haft feber till och från i en månad nu =/
Inte jätte hög men runt 38 grader hela tiden.
Samt jätte snorig och slem hosta!
Det har stått elva under näsan på honom hela tiden i flera dagar nu och han hostar så han kiknar ur till och från =(

Så nu blir det att ringa vårdcentralen (Jour).
Pratade med 1177 förut och hon tyckte som jag, någon stans måste de ju komma ifrån och något måste dom ju kunna göra.
Lilla Bubbisen ♥

Tycker så synd om honom =(


Josse och Marcus sov här inatt också och Josse kanske blir kvar en natt till =)

Snart blir det laga mat också, snitzel och pommes, men först ringa vårdcentralen.


Bubbisen precis hem kommen från BB. I moster Thereses famn och brevis kusin Alvin (Richards systerson)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0