Borta dag!

Just nu sitter vi ute hos Peppe i Nora =)
Har varit hos Richards syster tidigare och ätit lunch.
Super gott =)

Det var yber trevligt igår.
God mat och trevligt sällskap =)

Vaknade klockan sju imorse av att Milo låg och prutta med mun ;P

Vid kvart över tio ca så rörde vi oss mot Nora och än så länge är vi kvar =)
Ska äta lite Pizza här sedan blir det väl att dra sig hemmåt.
Milo sover ute på altanen, som en stock, så han kommer väl inte i säng förens vid nio sen eller nått =P

Social var det =P

 Busungen <3


Vad tycker du? ♥
Postat av: Sandra

Okeej, mamma körde semper till mig när jag var liten och hon säger att det är bra iallafall :) Jag bytte över till semper nu när det blir mycket dyrare med NAN 119kr för NAN 2 och 57kr för semper 2 så känns onödigt att slänga massa ´pengar på NAN när det är estort sätt samma sak i dom. BM sa det iallafall.. Men då ska jag köpa BIG PACK nästa gång jag åker till Willys :D Dom har jag inte sätt faktist, inte för att jag har kollat efter som jag har kört med NAN :P

2010-04-25 @ 18:51:06
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0