Unga föräldrar träffen!

Ja nu har vi kommit hem från unga fräldrar träffen =) Var mysigt, inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag kommer definitivt fortsätta gå =) Skönt att komma undan lite och bara prata i ett par timmar =) Milo var så snäll så, dom tyckte han var jätte söt =) Men det visste ju redan mamma ;)

Jossan kom dock inte med då hon fick nycklar till sin lägenhet idag =) Vilket då är förståligt att hon vill flytta =) Hon får komma nästa vecka =)

Det var bara jag Ninni och Matilda där idag och jag känner båda sedan innan och planerade att gå dit med båda. Hoppas det kommer fler nästa vecka, inte för att jag inte skulle gå dit om det bara var dom två där varje gång för det skulle jag =) Tkr om dom brudarna skit mkt =D Dess utom trivs Milo bra hos Matilda =D Hoppas han trivs lika bra där när magen är borta och han istället har en lekkamnrat (i framtiden) =P

Jag har kommit fram till att dom där mackorna med plommon marmelad på får vara historia ... Milo blir JÄTTE lös i magen, haha, typiskt nog så sket han ner hela sin body på träffen och vem hade glömt lägga ner extra tröja....(som jag dess utom tänkte göra precis innan vi gick)... Jo jag..! =P Så vi fick köpa en begagnad boddy där borta för 10kr =P Fräsch och billig =) Skit bra ju, andra mammor som säljer när deras barn växt ur =)


Nu ligger Milo och "sover" en stund. Richard ska mecka klart det sista på bilen idag och på lördag morgon så har skolan förhoppningsvis krånglat färdigt så vi kan åka till Nora och hälsa på lite släkt till honom. Richard vill så gärna att hans mormor ska få träffa Milo innan det är försent så det blir väl typ första stoppet =)

Han är så glad min älsk. Jag är så stolt över honom.. Shit han har ju körkort, känns så orealistiskt.. Vi, bil och körkort =D Barn det känns inte overkligt men bil och körkort =P HAHA =D
Love u bejb, du är bäst



Ne nu ska jag slappa ett tag innan han vill bli upptagen. En kopp kaffe till det =D

Mammas bajs nisse med pappsen ♥


Vad tycker du? ♥
Postat av: Ida!

Jag går inte i skolan just nu, dom har knövlat så himla mycket fr mig, så jag ska bara ha praktik förmodligen fram till jul (eller tills jag inte orkar) :) & ja, självklart får ni komma hit på kaffe, skulle vara jätte trevligt. Vill gärna hälsa på lille Milo igen! :)

2009-10-16 @ 15:59:45
URL: http://aajdah.blogg.se/
Postat av: matilda

ja längtar så efter lill skrutten, speciellt när det inte är så lång tid kvar :) hitta på nått nån dag? kraam

2009-10-17 @ 01:54:58
URL: http://tvaskablitre.blogg.se/
Postat av: sandra

Det är bra att du inte tar åt dig.. Vet ju att du har lilla Milo så du kan inte alltid vara sociall heller även fast du skulle vilja :) Ja och TUR för dig att du inte valde bort mig, fast jag blev som jag blev ett tag.. Men hoppas du försöker förstå lite iallefall:D <3

2009-10-17 @ 09:38:45
URL: http://jeppessandra.blogspot.com
Postat av: Linda

jag ska nog komma på nästa föräldra träff =) dock bara i fall bebisen har bestämt sig för att stanna kvar i magen tills på onsdag (a)

2009-10-18 @ 14:59:11
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0