Sover för natten !?!

Ja då ligger Milo och sover. La honom ca 22.20 så nu får vi se om han sover till natt/tidigamorgon målet eller om han enbart sover så "länge" som dags tupplurerna och vaknar här vid tolv-ett. Har ju i alla fall fått honom i säng en timme tidigare än vanligt. Vi håller ju på att försöka få honom i säng för natten tidigare än vi haft, vi vill i slut ändan få honom i säng till åtta-nio. Jag menar det gö ju inte mig något att kliva upp vid åtta när jag ändå bara är hemma om jag då också går och lägger mig tidigt. Man hinner ju med så mycket mer på dagarna.

Måste ju palla mig in till Örebro här någon dag också för att träffa gamla klassen =) Dom är ju också nyfikna på att träff Milo IRL och för att få det att funka bäst så måste jag kliva upp vid 8 och det är ju inte direkt så att jag väcker Milo om han sover.

Min älskade Richard håller på att pilla i ordning en bättre header åt mig =) Det ser ju lite dystert ut med min =/ =P Han är nämligen mycket bättre (men fortfarande "amatör") Så vi får se när den kommer upp =)

Måste bara tillägga att våran lilla prins vaknade upp nu när jag satt och skrev för att få sig en släng med mat till för att sedan somna om. Så nu klockan kvar över tolv så somnade han så gott så nu sover han nog till halv 7 som vanligt =) Vilket betder att jag måste masa mig i säng typ för 2 timmar sedan =P Haha..



Vad tycker ni om bloggen ??
Jag ser fram emot ärliga svar =) Är den kladdig, tråkig mm.. Ge mig gärna tips om hur jag kan förbättra, både inlägg och design =)

BTW glöm inte bort att ni gärna får ställa frågor till mig om det är något ni undrar över, jag svarar gärna.! Det kan vara allt mellan himmel och jord =)


Mammas och pappas ♥:


God natt kära läsare.

Vad tycker du? ♥
Postat av: sandra

Tycker den är fin :) Och jag vill se nya nya kort på Milo juu <3 Och ja du ska få se magbilder ;) ^^ Men så knövligt att lägga in nya på denna dator bara :/

2009-10-11 @ 15:06:45
URL: http://Jeppessandra.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jah men det var så lite, klart vi måste hålla kontakten. Som sagt jah får komma och hämta dig nån dag så du får se hur vi bor :) kraam <3

2009-10-12 @ 22:35:14
URL: http://tvaskablitre.blogg.se/
Postat av: erika

vad fin blogg du har och vad söt eran bebis är måste jag säga:)

2009-10-16 @ 23:45:16
URL: http://minimini.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0