Skillad =)

Som ni ser så ha jag gjort en header =) Tack Malin och Richard för hjälpen =P Jag gjorde den helt själv, dom behövde bara tala om hur jag skulle göra.. Haha =D

Milo har för övrigt börjat le =) Så himla fint leende har han sötnosen min, dom kommer inte så ofta än men nog kommer dom alltid.

Dags att natta lillen här =) Problemet för tillfället är att han inte är särskilt hungrig och där med vill han inte sova än. Men snart så, han börjar i alla fall tröttna på att sitta i baby sittern vilket resulterar till att jag måste avsluta här och gosa bebis vilket jag gärna gör =D

Imorn ska jag i vilket fall hem till mor så vi får se vilken tid det uppdateras =) Hinner nog inte det på morgonen men vem vet !?! =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0