Piss nisse =P

Hahahahah oj oj vad jag och Richard fick skratta igår när vi gjorde ordning Milo för natten, han ligger där på skötbordet och vad.. Jo som vanligt så kissar han men denna gång så kissa han sig själv rakt i ansiktet och han fick även i munen ... Hahaa, där fick han allt tillbaka för alla gånger han kissat på mig och Richard =P Så chockad vart han sötnosen =)
Natten har varit bra, när han väl ville somna.. Han vaknade vid fem och ville äta sedan vakna han vid tio så jag har fått sova bra =)

Idag kommer mamma hit. Ozzy ska klippas och för er som antagligen inte vet vem Ozzy är så är det min och Richards hund som mamma och pappa tagit över nu sedan Milo kom, jag har helt enkelt inte tiden för honom. "Frisören" ligger nämligen precis här vid oss så idag är det hon som får komma till oss =)

Just nu ligger Milo och sover men han vaknar nog när som helst nu och vill ha mat så det är bäst att jag avrundar här =) Ska ju pilla lite photoshop också för att se om jag får lite snyggare ordning här på bloggen och eftersom jag inte kan ett skit så sitter jag samtidigt på internet för att lära mig =P Får väl se hur det blir, hehe.



Slänger in en bild på mammas lilla sötnos också =)

Mammas lilla älskling ligger och sover på pappas bröst ♥

Vad tycker du? ♥
Postat av: Morfar

Moffas bubbeman! Om du bara visste vad du kommer bli intresserad av motorsport om några år. ;-)

2009-10-07 @ 16:34:46

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0