Myskväll!

Igår hade jag och älskling mys kväll. Det var helt underbart! Vi kollade på två filmer.
Skit bra film! Tycker alla borde se den! Kännslosam och nog får man sig en tankeställare alltid.
Jätte dålig film fast okej att kolla på.. Förstod inte riktigt komiken i den och ändå ska det vara en komedi.

Jag lovade ju även att ladda upp bilder som vi tog igår. Så här kommer några =)

Btw här är åkpåsen som Milo fick av Marie och Matilda =)

Bada med pappa =) ♥

Mammas vackraste leeeeer =D
Mamma och son ♥
Mys, pluttisen sover i mammas famn.
LOVE
Avslutar med denna niceiga bild ;) Heta är vi <3

Nu ska jag ansluta här och vara lite social med lillsyran och hennes pojkvänn som är här på kaffe och mazarin =P Sedan blir det till att laga mat =)


Vad tycker du? ♥
Postat av: Linda

jag hoppas verkligen att han kommer väldigt snart ialf! :D men känns som att jag kommer gå över minst några dagar :( har knappt känt någonting ännu, bara lite smått sådär ibland men ingen riktig smärta sådär. jag ska alltid göra allt även fast jag är skit trött eller liknande så jag kommer nog ganska fort på den där träffen då :D ja såklart! det är bara att mysa för fullt med bebisen då :D måste vara så himla mysigt att redan ha bebisen ute ju! jag är sååå avundsjuk just nu (A) :D

2009-10-18 @ 23:42:17
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: Linda

oj :O måste varit skönt att det gick så himla fort :O ! då jäklar ska jag hoppas på att han kommer ut snart, för nu orkar jag inte med magen längre! Såg dig & barnvagnen ute på en promenad förbi våran lägenhet för några veckor sen faktiskt =) då började jag verkligen längta tills jag kan börja gå sådär också (a) hihi

2009-10-18 @ 23:56:22
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0