Leende!

Min sötnos har börjat le mer och mer =) Han är så vacker. Inte kan man fortsätta vara trött trotts att klockan bara är 5 på morgonen när han ger ifrån sig tre stora leenden till mamma ♥

Skulle hem till mor idag men hon har blivit sjuk, inte mycket men jag vill inte riskera att bli sjuk.. Milo klarar sig nog i och med att han ammar men jag där emot känner mig redan lite kraslig så vi blir hemma i stället =)

Vi ska ut och gå sen när Richard kommer hem från skolan, Richard blir ju inte med lika mycket eftersom jag oftast går ut på förmiddagen och då hem till mamma, så jag går ju hem vid 4-5 tiden så han får ju två promenader den dagen och då går man ju inte direkt ut igen vid 7 tiden. Inte vi alla fall, då börjar det bli kvällen.


Vad tycker ni om headern då ? =) Fin ?

Och glöm inte om ni undrar något så är det bara att fråga ! =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0