Hemma!

Nu har vi kommit hem. Vi blev kvar hemma hos mamma inatt för det regnade så hemskt så vi stannade, vi hade kunnat få skjuts hem men stannade ändå =) Han hade lite jobbigt med att sova, spydde lite så han somnade väl för natten vid tolv.. Vaknade för "natt" målet vid halv åtta och sedan sov han till halv tolv igen så jag fick ju igen det =D

Fredag idag, skönt med helg =) Låter kanske konstigt, jag är ju ledig hela tiden ändå men ni som går hemma själv förstår känslan =) Även fast man är ledig så är helgen helg.. Plus att på helgen är ju älskling hemma och då får man gosa extra med honom =)

På söndag ska Richard och far mecka bilen igen. Hoppas vi får den klar till vecka 44 då vi ska åka upp till Bollnäs till stora syster ♥ Ja och då får vi ju även hoppas på att Richards skola slutat krångla så han fått hem det där jävla körkortet som han blev klar med för ca 2 veckor sedan.... =D

Ne nu måste jag ringa syster, glömde ju nästan att jag lovat de. Får ju passa på nu när Milo sover också =)



Slänger in en bild på oss när han är aldeles nykläckt ♥ Mamma älskar dig!

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Hihi Lexie fick samma färg på mössan =D men det ser ut som ni hade första förlossningsrummet va?

2009-10-09 @ 19:18:37
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Teresa

sv, jo men jag ammar ju inte honom, han får ersättning, så jag vet inte riktigt varför han har magknip =/

2009-10-09 @ 19:41:55
URL: http://http//teresamattsson.blogg.se

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0