Helgen.! OBS!! Läs på egen risk ..

Ja men visst.. Han med hela tre inlägg i fredags förmiddag och sedan så blev det inte ett enda =P
Det gick bra på soc alla fall =) Som vanligt =P Hos läkaren dess värre gick det inte så bra. Får en remiss till hud vilket innebär att det kan ta upp till TRE (f*cking) MÅNADER inna jag får hjälp med detta jävla eksem.... =/ =( Ja om det skulle vara så att ni ser någon på stan som huggit av sig sina fingrar så kan ni vara säkra på att det är jag .. =/ =P

Resterande fredag gick inte som planerat.. Richard och ciffe stannade i Örebro i stället och festade så jag oh Milo sov hos mamma och pappa, det var hur mysigt som helst =))




Gårdagen då.. Shit.. Vi var ute och flängde över allt .. När Richard kom tillbaka så åt vi fukost hemma med mamma eftersom jag och Milo sov där sedan rörde vi oss mot Nora för att äta lunch hos hans syster =)) Vi gick efter det över till Richards farmor och fikade. Ida och Alvin (Richards syster och hennes son) följde också med =) Efter det så gick jag, Richard, Milo och hans farmor en promenad till Richards mormor. Hon hade inte träffat Milo än och så kunde vi ju inte ha det =P Hon vart så glad .. Hon blir alltsid överlycklig när hon ser Richard =))



Efter vi var klara i Nora vid ca 17-18 tiden så bestämde vi oss för att Röra oss mot Vretstorp till Lars, Jenny och lilla Lexi eftersom det inte blev så i fredags.

(Det jobbiga var att det blev mörkt här omkring och våran instumentpanels belysning funka ju inte så jag fick sitta med en liten nyckel knipps ficklampa och belysa den.... ONT I FINGRARNA !! =D)

Jag behövde hämta några fler inlägg så vi rörde oss hemmåt så jag kunde springa upp och hämta det =) När vi kom till Bråten (ligger i början av kga från Nora hållet) så fick Milo panik skrik.. Han skrek så han satte dregel i halsen lille bubben.. LÄSKIGT !! Så vi fick stanna vid konsum så jag fick ta upp honom. Han vart lugn när han kom till mamma men inte tillräckligt då han var hungrig så han fick lite tutte i bilen innan vi rörde oss vidare =P

Tillslut var vi på väg igen i alla fall =) Richard tog väg instruktioner på konsum parkeringen och när vi sedan väl var påväg så har människan slarvat bort min mobil .. Fick stanna och leta rätt på den och han har tydligen slängt bak den i sätet så den studsat ner på golvet =P ... På väg igen .. =P

Ja nu är vi i svartå och sedan kommer vi vid herrgården och följer skylten mot örebro...  Men vänta lite.... Sa inte Jenny att örebro skylten skylle visa vänster ?? Detta blev ju rakt på och skulle vi inte komma till laxå och inte svänga tidigare ?? Hmm.. Jo men visst sa Jenny det !!! Bara att vända =P Tur att jag (som satt och amma under instruktionerna) kom på det =P Haha Vi åker tillbaka och kommer mot laxå då bestämmer jag mig för att ringa Jenny igen för att själv få höra instruktionerna då Richard inte kommer ihåg längre, haha!! Jag hade i alla fall rätt så nu vet jag hur vi kommer dit =)

Vi kommer efter mycket om och men fram och Jenny har hållt Lexi vaken så vi skulle få se henne, vilket hon sedan skulle få ångra men tack från oss =) Verkligen en sööt liten tjej det där =) Fick i alla fall bekräftat att Milo är en stoor 2 månaders då han är sörre än Lexi och hon är exakt på datumet 2 månader äldre än Milo =O Hihi.. Kanske blir det some looove mellan dom i framtiden ;) Fast om Lars får bestämma så NEJ!! =) Vi får väl se...

Jag tyckte det var jätte trevligt.. Synd att det är så långt bara.. Hade verkligen varit kul om dom bodde närmre =) Det blev mycket prat och jag vet inte riktigt vad klocka var när vi kom iväg men vi var i alla fall hemma vid 01 =O =)) Då gjorde vi ägg mackor och sedan så gav jag Milo mat och sen var det SOOOOOVAAAA !!!! som gällde .. Vi var båda heeelt slut efter den dagen =) Eller ja alla tre faktiskt!

Tack alla andra inblandade för en underbar dag =) Men speciellt tack till min älskling.. Var jätte mysigt med en lite familje road trip ♥




Just för tillfället så är han hemma hos mamma och pappa och skruvar lite bil .. Bl.a instrument panelen vars belysning som sagt inte funka och vad var det för fel på den då ?? ......... Man skulle skruva på någon j*vla knapp som satt där ... Hur enkelt som helst men om man inte vet det så .... Så jag fick hur ont som helst i fingrarna igår helt i onödan !! HAHAHAHAHAAHAH !!!! Han kommer nog när som helst och då ska jag föreslå film =)

Gud vad jag älskar min familj !! Helt sjukt underbart! Milo är världens vackraste, finaste och underbaraste och Richard är vackraste, finaste och underbaraste .. Kan det bli bättre ??!! ♥



Ne välja film nu .. Hoppas det inte vart allt för krångligt att förstå ?! Hehe..

Vad tycker du? ♥
Postat av: sandra

Sen så tkr jag att ni kan ta en bil tur hit också :D Eran tur att se hur vi bor :) Flyttar snart men endå ;) <3

2009-10-26 @ 18:43:33
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0