Hallo =)

Håller på och pillar för fullt med bloggen för att bli så nöjd som möjligt =) Därför blir det dåligt med uppdatering =P Milo sover just nu, vi fick sova till kvart över elva sen var det mat som gällde för att sedan mysa och bada =) Han älskar att bada ♥

Jag, Richard och Milo tog efter det en promenad för att få honom och somna, vi gick till Apoteket för vi måste köpa en sådan där jäkla snor sug.. Jag som dragit mig för att köpa en sådan då jag tycker det verkar så läskigt att man ska suga själv men nu går det inte längre, Milo blir bara mer och mer täppt i näsan och i natt kämpade han jätte mycket, mammas plutt =/ Men så klart var apoteket vid oss stängt, har öppet imorn så hoppas att han klarar sig =)

Vad hände sen ?? Jag och Richard åt pizza till FRUKOST =O ....... Fy oss =P Var jätte mysigt, gick och satte oss på en pizzeria som ligger nära oss och Milo fortsatte sova, ända tills vi kom hem och sedan ville han efter att ha varit vaken en stund ha mat. Men nu sover han igen =)


Haha oj vad kladdigt det blev =P Hoppas ni fattar ändå =D

Vad tycker du? ♥
Postat av: Teresa

sv, det låter som en bra idé (=

2009-10-10 @ 20:00:45
URL: http://http//teresamattsson.blogg.se

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0