Fint och sant!!

Snubblade in på en blogg här aldeles nyss (kommer tyvärr inte ihåg vilken =/) och läste där dessa sanna ord.. :


Man måste ta de goda med de onda… Le mitt i de sorgliga. Älska de man har, komma ihåg de man hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma. Lära av sina misstag, men aldrig ångra sig!


Om personen snubblar tillbaka hit så hoppas jag att hon inte miss tycker att jag publicerade dom här.!


Om du frågar mig så är det så sant som det är skrivet ;P



Vad tycker du? ♥
Postat av: sandra

Ja det kommer.. Men kan ejj lägga in direkt från telen :( Så kan ta ett tag men endå. Svärmor vill också se ;) Trodde du skulle säga att de skulle kännas as lång tid för att retas :P Älskar dig gumman, pussa Milo från mig <3

2009-10-09 @ 21:30:07
URL: http://Jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0