12-14/10 =P

Det blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp. Ida, Marie och Matilda var på besök =) Milo fick en jätte jätte fin åkpåse av Matilda och Marie. Verkligen behövligt, sa faktiskt till Richard komiskt nog dagen innan att vi behövde en =P Det var jätte trevligt, vi drack kaffe och pratade en massa "skit" =P Matilda ska ju också ha bebis snart, 23 dagart kvar till Bf för henne =) Även Ida ska ha barn, men hon får vänta ända till februari =) Gud vad gosiga magar dom har, saknar min.. Matildas knott sparkade på mig =) Och h*n sparkade även Milo i rumpan, Haha..

Imorgon ska jag på Café träff med en annan ung mamma från Degerfors, hon heter Jossan och vi har pratat lite på internet. Imorgon blir första gången vi träffas =P Ska bli jätte kul faktisk. Spännande också att se vad det är för folk som kommer till cafét. Det öppnar imorn så varken jag eller Jossan har varit där =) ska bli kul att träffa en annan ung mamma och hennes son Alfons (så himla gulligt namn) är bara 13 dagar äldre än Milo =) Kul om vi hittar varandra =)

Jag och Richard ska flytta. Vi trivs inte i denna lägenhet så vi ska börja leta annat har vi kommit fram till. Jag har pratat med Soc och det är okej för dom bara vi tänker på hyran så här ska letas =) Ska bli skönt tkr jag =)

Nej nu får jag kaffe gäst, Carro ringde precis så jag ska slå på lite kaffe och gosa med min son som inte vill sova =)


Vad tycker du? ♥
Postat av: Sandra

Men trivdes inte ni i lgh:n? :/

2009-10-14 @ 08:35:06
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0