Woho!

Har inte orkat uppdatera!

Imorgon är det nog time för vaccinering av the sweineflue..
Med Linda =) Sällskap is the shit =P
Har dragit mig enorm länge nu för att göra det så det är väl dax nu =p
Fast jag vet inte än..
Känner mig lite små dålig, dyp att jag håller på att få feber =/
Så det kanske inte är bästa att göra nu då, sedan håller jag ju på att sluta amma oxå och det kanske inte är det roligaste utifall att jag skulle bli sjuk av den.
Nej det är nog bäst att jag väntar tills jag slutat ammat färdig!

Jahapp, då kom man helt plötsligt fram till annat nu när man satt och skev, haha.. =P
Det var ju inte riktigt det som var meningen men så blev det visst =P

Men en kaffe ska jag allt ta mig hos Linda imorn =)

Den 11:e ska vi vara barnlediga för första gången =O
Mamma ska vara b-vakt =)
Vi ska ha en liten fest här hemma, ett par av mina kompisar och ett par av Richards kompisar.
Lika bra att hålla det lugnt, har ju trotts allt inte druckit på ett år.. =P
Ska bli skit kul i alla fall =D
Från mig blir det Linda. (Marie vill du komma??! =) )
Ska även höra om Mathilda vill komma ?? Vill du det ?? =)
Alla har ju typ fått barn nydligen så de är ju ifall dom känner sig "redo" =)

Richard ska "bjuda" Krille och Ciffe =) Från Örebro =)

Shit längtar =D Får se om det blir utgång efter, beror på vad pengarna säger =)

Undrar hur jag kommer ta barnledigheten.. =/
Kommer vilja ringa stup i ett men det får jag inte för mamma =O
Har lovat henne de, hon säger att jag får hitta en annan barnvakt i så fall, haha..
Hon ringer om det är något!
Och det vet jag ju att hon skulle göra och jag vet att jag inte behöver oroa mig..
Men det gör väl alla mammor (?!), eller ?!
Speciellt första gånge.. =P

Men det ska allt gå bra, och jag ska även för min egen skull låta bli att ringa !! =)
Kanske bara en gång =P
Eller så ber jag henne ringa när allt är lugt och sammanfatta..
Det skulle ju vara bättre =)
Då blir både hon och jag nöjd =D

Ne nu ska jag göra något annat =)
Have a nive night!


Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

WOHO PARTY!!! Skojja =P Bra att du kom fram till o vänta med sprutan annars får Milo i sig det iaf ju. Ha det! Kram

2009-11-24 @ 09:02:26
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: diana ♥

Tack för din söta kommentar! Har en tävling i bloggen nu - Årets blogg - anmäl gärna din! =)

Kram // Diana

2009-11-25 @ 19:32:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Sessan

Bra att du väntar tycker jag :)

Hoppas allt är bra, sköt om dig

Kram Sessan

2009-11-26 @ 22:52:01
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0