Våran prins! ♥

Idag (igår) är våran "lilla" prins 3 månader gammal =) Stora pojken mammas ♥ Han är så med och han pratar och skrattar och är helt underbar !! Mamma och Pappa älskar dig mest av allt ♥

Han har även fått sin första "dos" av ersättning =) Så nu är det i full gång med uppdrag sluta amma =P

Jag och Matilda var till Bergslagsskolan och sedan till mamma och dra kaffe förut, det var trevligt =)

Imorn (idag) är det dags för tre månaders vaccinationen ... =/ Mitt mamma hjärta kommer svida.. =( Hoppas han inte blir allt för ledsen.

Linda och Liam är här, dom ska snart åka och då blir det sängen =) Jag ska upp vid nio imorn och sen vid 11 ska jag möta Linda så ska vi äta lunch på Mr.James och sedan kl. 14 är det BVC.

Nu ska dom åka så nu ska jag säga hej då och sedan sängen, Milo sover redan .. ♥

God natt !

Vad tycker du? ♥
Postat av: Sandra

Hoppas jag får som mamma då ;)

2009-11-20 @ 09:37:04
URL: http://jeppessandra.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja men det är inte så att jag har lite mat utan jag har ingen näring i mjölken :( vilket e synd! för det är ju verkligen nå speciellt med att amma,

hehe tack, du verkar också va en bra mamma =D

2009-11-20 @ 11:51:28
URL: http://lindawik.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0