Tand !!!

Nu har tanden brytigt fram... Jagg ni läser rätt =) Milo har fått sin första tand, endast 2½ månad gammal. Men det hade jag med fått, vid 2 månaders ålder enligt min mor =)
Den har inte brytigt fram mycket än men man ser allt den lilla vita pricken titta fram under tandköttet =) Märke det igår, den 6/11-09.. Vi har dock ännu inte köpt hem någon barn alvedon och igår kväll var han kinkig och inte konstigt det, så jag ringde BB och frågade om jag kunde hämta en dos till natten eftersom spoteket hade stängt och det var okej =) Så vår lilla prins fick sig en dos och sedan vart det bättre =) Åhh han börjar bli så stor !! =D Mamas "little" boy =P (stavning)


Idag blir det varm smörgås tårta till "fukost" !! =) MY FAVORITE !! I love it, mamma brukar alltid få göra den när jag fyller .. Men nu ska jag prova mig på att göra den själv. Verkar inte så svårt enligt receptet. Får se när Richard kommer tillbaka från affären med alla ingridienser bara =P

Milo ligger/sitter i babysittern och "leker" (slår) på sitt baby gym =) En sådan hård i plast.

Jag har värsta bak begäret idag så jag tror det får bli lite bröd sen också, hihi.. Vill baka brownies men har ingen block choklad så det får bli någon annan gång =P

Hörs kanske senare, have a nice day !!

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0