Sen morgon.

Blev det idag.. Vaknade halv 2 =O Milo somnade vid 02 så han sov bra länge som vanligt. Måste f*n prata med BM på Fredag när vi ska dit om detta. Är det verkligen "normalt" för en tre månaders bebis att sova nästan 12 timmar på natten ?! Utan att vakna en ända gång ? Iofs så har han varit kraslig nu men han sover praktisk taget ca 11 timmar på natten vare sig. =/ Men han mår ju bra annars så tror inte att det är något "fel" på honom =)

Idag har vi storstädat och möblerat om vardagsrummet =) Blev ass nice =D Me like!

Sedan kom Linda och lilla Liam hit vid ca 8 och sen åkte dom hem igen vid halv 11 tror jag klockan hann bli =) Vi satt och prata och hade det trevligt, hon kommer nog hit imorn. Vilket även Marie, Ida, Matilda och lilla Leijah gör =) Fullt hur och massa bebisar, myyys ♥ Det tycket vi om =) Så imorn tar nog kaffet slut =P

Jag har i alla fall bestämt mig för att sluta amma nu. Väntar till b-bidraget kommer sen påbörjas avvänjningen. Jag tycker det ska bli ganska skönt. Inte för att det är super jobbigt men för min egen och Milos skull så tror jag det blir bäst. Han är ju så hungrig på kvällarna då jag får mindre mjölk så om jag börjar med ersättning tror jag även hans sov vanor kommer bli bättre eftersom han blir mätt direkt istället för att jag måste vänta ca 30 min och sedan ge honom mer, för att jag ska kunna fylla på mig. Kommer först börja med att del amma och inte tvärsluta så inte hans mage kraschar, barn har ju en tendens till att bli hårda i magen om man tvärslutar plus att mina bröst måste stanna av så då blir ju det prima =)

Nu ska jag mysa med mina älsklingar ♥

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Ha så kul med tuttarna under avvänjningen aaaaaj! o så passar jag på o tipsa om Nan istället för Semper. Lexies mage vart betydligt bättre sen vi bytte. Ha det! Kram

2009-11-17 @ 08:39:37
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: sandra

Men jag har ju tagit.. Men batterierna är slut i kameran och USB kabeln cpar :S Så dom finns bara inte på datan där alla andra vill :P

2009-11-17 @ 09:46:50
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0