Örebro!

Ja det har varit dåligt med uppdatering.. Det beror på att vi har stor sädat och möblerat hemma, har inte haft tid. Byggt upp garderober mm.. =)

Igår åkte vi till Örebro så nu sitter jag här hos Alice (Richards mamma) och ska snart dricka kaffe =) Jätter trevligt har vi! Milo ligger för tillfället och sover =)

Sötnosen.. Hans mat tog slut igår på kvällen =O Jag trodde den skulle räcka till morgon målet och sen ta slut men nej då, han fick precis så det räckte till gårdagen så imorse hade vi ingen mat. Som tur är är han så snäll på mornarna och är lugn ganska länge så medans Alice tog honom så sprang jag ner till affären och köpte mat.

När jag kommer dit så har dom inte 1:an .. För det första hade dom inte NAN över huvud taget och Sempern hade dom bara tvåan ifrån och den är ju från 4 månader, Milo är ju 3½. Ringde BVC och det gick bra, han är ju så stor sa hon =) Får tänka lite på hans mage bara..

Vet inte om jag skrivit det tidigare men den tanden som jag skrev om har inte visat sig så det var nog bara en växt period då.. MEN nu har han fått vänster fram tant i nedre käke.. Den ligger PRECIS under tandköttet. Det sticks när han "bits" och man ser den =) Inte konstigt att vi haft några skrik kvällar, han har ju inte fått någon alvedon eftersom vi inte vetat att det varit tänderna.. =P Men igår fick han och det gick bättre då när den värkat, så han sov gott =)


Det var allt för nu =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Marie:)

Hahah Amanda, inte har väl Milo fått vänster fram tant? :P

2009-11-27 @ 18:55:12
URL: http://maarey.blogg.se/
Postat av: Diana

Önskar dig en mysig fredagskväll i höstrusket! Kram

2009-11-27 @ 22:09:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0