Natten!

Natten har varit super skön.. Fick Milo att somna klockan 23 inatt istället för hans 03.20 som var natten innan =P Han vaknade med mig vid 10 fick mat och nu sover han igen =) Vi körde på den stilen igår att väcka honom så han inte sov för länge åt gången (Under dagen alltså). Och det funkade, alla fall inatt. Får väl se hur det blir nu till natten =P

Jag är färdig så nu sitter jag bara och väntar på att lockan ska gå så jag kan börja knata till ungaföräldrar träffen =) Hand- och fot avtryck Wiiie =D

Sen ska jag vidare till Mamma och Pappa för att käka lite och umgås med lilla syster =) Richard får hämta mig och Milo där sen =)

Han har btw nationella prov i SV idag =) *Lycka till Älskling!!* Det kommer nog gå bra =D


Ne en till kopp kaffe tack !! =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Love Oliwers mamma

Ähhh pikar du mig hahaha okey jag är inte alltid hajj på att svara på kommentarerna ..men jag försöker så gott jag kan.

Okey det låter förresten som en ganska skön natt för dig :)



Kram Love

2009-11-18 @ 13:36:49
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Bor du i sthlm?

Vet inte om jag frågat dig, men jag undrar om du kasnke är intresserad av en mykidooträff!? Jag säljer deras snygga/tuffa/coola barnkläder och behöver lite partyn nu i december! Du som värdinna får i december 2 gåvor för du håller en träff och du kan få bra rabatter! :) Skulle du inte vara kul? Bjuda hem vänner, bekanta, släktingar och sen handla julklappar i soffan! :D Jag säljer inte bara barnkläder utan leksaker och sen andra roliga saker! Kläderna är ekologiska och leksakerna är pedagogiska :)

2009-11-18 @ 19:45:09
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Men självklart får du svar :) Jag försöker alltid svara :) OKEY så man kan använda det på honom som att han väger nu 6400 gram typ?



Kram :)

2009-11-18 @ 20:55:17
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Okey tack för tipsen :) Va bra att jag vet det nu



Kram Love

2009-11-18 @ 21:11:51
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0