Mr.James, BVC och mamma!

Datum:          Ålder:      Vikt:              Längd:       Huvudomfång:

090819           0d          3720g            50 cm           34.5 cm
090821           2d          3505g                                                 (Hemgång)
090828           9d          3980              52 cm           35.7 cm
090904           16d        4420g                                                 (Hembesöket)
090911           23d        4900g             54 cm           37.5 cm
090918           1mån     5270g             55 cm           38.o cm
091001           6v          6100g             57 cm           39.0 cm
091020           2mån     7180g             62 cm           40.0 cm
091120           3mån     8020g             64 cm           42.0 cm


Ja som ni ser så var vi till BVC idag =) Han växer våran lilla skrutt ♥
Idag vaccinerade vi även ... Buhuu =( Han vart ledsen, våran skruttis ♥
Richard var också med, vilket jag tyckte var skönt =)
Men jag var inte särskillt orolig, vet inte varför men jag kan ta att han gråtet/skriker utan att panika.
Det är ju bra för hans skulle eftersom att han känner att jag med blir ledsen och orolig annars.
Det gick ju inte direkt förbi mig orört alltså, nog var det jobbigt allt! Men det gick bra =)
Han var såååå duktig!

Innan BVC så var vi med Linda och käkade lunch/frukost på Mr.James.
Pizza buffé, mumms !!
Det var jätte trevligt, vi satt och prata och käka =)
Lilla Liam sov hela tiden, trött litten kille, men han är ju trotts allt bara tre veckor och 4 dagar gammal =)
Milo vaknade när vi ätit klart och låg och pratade en stund i vagnen, men sen blev han hungrig.
Jag hade med mig ersättning eftersom vi håller på att få honom att ta flaskan bättre (ibland går det jätte bra men ibland inte!) men då gick det inte!
Han ville inte ta den och inte förstod han att folk satt och åt heller =P
Men jag ger mig inte =P
Gav honom bröstet istället men det dög inte heller då, då ville han inte mer =P
Så vi tog en promenad där ifrån istället och gick runt tills vi skulle till BVC =)
Lill skrutten somnade och sussa så söt, ända tills vi hade tiden =) (Ca 1h)
Men det var inte så farligt som det kanske låter.
Han ville bara inte och berättade de för oss =P
Han är verkligen världens snällaste barn! Vårat barn!

Efter BVC tog vi Willys för att köpa hundmat, kaffe, mjölk och grädde plus messmör för att inte Milos mage ska köra ihop sig =)
Sen åkte vi till mamma för att dricka kaffe och äta "Therese kaka".
Stora syster var laktosintolerant så mamma bakade alltid en speciell kaka åt henne och det var den det bjöds på idag =)
Sen åkte vi hem.

Milo sov hos mamma också och sedan vaknade han när vi skulle åka men han klarade sig hem =)
Så han höll sig ta mig tusan 5 timmar från morgon målet, trött efter allt gråt på Mr.James och efter vaccinatinen.
Mammas pluttis ♥

Nu får vi se om han får feber och blir extra surig, det kan ju bli så efter vacc.
Men det ska nog inte vara några problem =)

Det var våran dag det! Nu ska jag diska innan skruttis vaknar och sedan blir det att bänka (?!) sig framför idol =)

Världens vackraste ♥

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0