Mammas snuttis ♥

Nu har febern kommit och gnälligheten.
Mammas snuttis!
Han vill(e) bland annat enbart sova på mig, så fort jag la ner honom i sängen så vaknade han och började gråta =(
Tog tempen på honom och den stanade på 39.0 grader =(
Så här har det matats med Alvedon och sedan fick han somna på mitt bröst igen.
Nu ligger han i sin säng och vi får se om det funkar eller om han vaknar och vill sova mamma igen.
Vem vet, har jag otur så vill han väl enbart sova mamma inatt.
Trygghet är viktigt när man är sjuk, det vet man ju själv!
Dessutom så är han lite mammig av sig.
Men det är väl bara att vänta något år så är det pappa för hela slanten.. =/ =)
Om det skulle blir en gnäll natt så gör det mig ingenting..
Mysigt att ha honom mot mig och känner han att han behöver det så gärna för mig ♥

Var bara det jag ville säga =) Ha en bra Lördag =p

Vad tycker du? ♥
Postat av: mammacarrobarro

sebastian vill absolut inte sova när helgerna kommer för då e pappa hemma ca 23 somnar han då..hmm..men mycke pappa e de för hans del men de kommer och går i perioder och har gjort de sedan han va ca 7mån att bara mamma duger eller bara pappa duger..kram kram

2009-11-21 @ 00:54:30
URL: http://mammacarrobarro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Inte alla :)

2009-11-21 @ 09:00:48
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0