Kaffe besök.

Marie och Idah har varit här på kaffe =) Trevligt trevlig som vanligt =) Sen kommer Linda och lilla Liam igen =D Josse och Marcus är här också och ska sova här (Lilla syster + pojkvänn).

Milo Sover igen. Han vaknade av att jag och Richard pratade vid halv 1 förut, han somnade vid typ 03.20. När han vaknade fick han mat och sedan somnade han om när han satt i babysittern =P Sov två timmar till och sen vaknade han och nu sover han igen =P Sömntutan våran ..

Imorn är det unga föräldrar igen =) Vi ska göra hand och fot avtryck =D Det ska bli super kul.. =) Vill verkligen ha det också så passar super bra =)

Lillfisen blir 3 månader på Torsdag =) och på Fredag är det vaccinationer =( Mammas lilla plutt kommer skrika, Usch det blir jobbigt.. Men behövligt =) Vi sak även ta hepatit B på honom, den kostar 148kr och ges vid 2 tillfällen =) Tycker det är lika bra, skiten kommer ju bara närmre och blir mer och mer så lika bra enligt min mening =D

Nu ska jag följa Syrran till Konsum, hon ska köpa hylsor. Får se om Milo vaknar när jag är borta, men han har ju pappsen =D

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Ne inte har jag märkt att Lexie blir hungrigare fortare med NAN. Har börjat glesa ut mattillfällena med ersättning så hon äter mycket gröt o annan puré, men hon äter som vanligt med 3-4 timmars mellanrum.

2009-11-17 @ 17:26:30
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till sebastian

men dom har ju stoppad vaccinering av små barn igen stog på afonbladet idag

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6134559.ab

2009-11-17 @ 20:03:12
Postat av: Jenny

Tror inte att det skiljer så mycket. Hemma gick ett storpack Semper på 115:- o i Norge kosta ett storpack NAN 99 NOK så det är ju typ samma

2009-11-18 @ 08:26:11
URL: http://rebblan.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0