Jag svarar på frågor!

Dessa frågor angående svininfluensa vaccinet ställde Love, tänkte att jag lägger upp mina svar här för intresserade =P

Ja jag har barn, Milo är 2 ½ Månad =)

1. Har du tagit vaccinet? Varför?
Nej det har jag inte, men jag ska. Jag gör det mest för Milos skull eftersom han inte kan vaccineras själv, hade jag inte haft honom skulle jag kanske strunta i det.

2. Om inte varför inte?

3. Anser du vaccinet vara färdigt testat och säkert?
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara när det gäller denna fråga men min far som är kunskaps torsk har "forskat" mkt i detta och jag litar totalt på honom. Han säger att jag ska vaccinera mig så så får det bli. Vet att det är mkt prat om att det innehåller kvicksilver men det är inte mer kvicksilver i vaccinet än vad det är i "risk" fiskarna så det är jag alla fall inte orolig över =)

4. Är man en dålig mamma om man inte vaccinerat sig?
Nej det kan jag inte påstå, tycker att var och en ska göra vad som faller dom in!=)

Vad tycker du? ♥
Postat av: caroline mamma till sebastian

vi har faktiskt valt att ej vaccinera oss,för de första så e de ju så att man bara kan ha ett virus i taget,och då e man ej mottaglig för svininfluensaviruset, och vi har ju förkylningar mm hela tiden under denna perioden,då ja jobbar på skola och dagis,och sebastian går på dagis,och ja känner dessutom at de finns för mycke biverkningar för att utsätta både mej och sebastian för,och på skola och dagis e de noga med hygien,och e man noga själv så minskar ju riskerna

kram på er

2009-11-06 @ 23:32:55
Postat av: jessica

Håller med till 100% :)

2009-11-06 @ 23:50:37
URL: http://jlethin.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0