Host host, snor snor !!

Uscha, lill prinsen är fortfarande sjuk =( Ska ringa barn mottagningen imorn så dom får lyssna på hans lungor och kolla honom innan helgen. Han har i alla fall inte blivigt bättre och då vill jag gärna att dom tittar på honom. 37,9 stod det på termometern imorse så han har ju ingen feber i alla fall (barn har högre temp än vuxna) vilket är skönt. Snor sugen blev full med grön/gult snor som i vanliga fall brukar vara genomskinligt. Två gånger har jag sugit rent näsan på honom med ca 2 h mellanrum och den blev lika full båda gångerna. Han bara äter och sover också så jag vet att han inte är på topp.. Han sov från 00-12 i natt också, tolv timmar utan att vakna..... Nog för han sover 7-9 h utan att vakna men tolv .. Min lilla bubbe .. Men han ler och så till oss så det är ju inte super hemskt för honom i alla fall =)

Här har städats och tvättats idag =) Comviq kompis baby vakt is the shit =P !!

Ne nu ska jag kolla på poker proffset som jag har till pojkvän sen ska vi mysa och kolla film.

Vad tycker du? ♥
Postat av: Jenny

Stackars liten

2009-11-12 @ 20:43:08
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: sandra

Usch, hoppas han blir bättre snart gumman :)

2009-11-13 @ 10:25:00
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0