Dagen!

Idag har Marie varit här och druckigt massa kaffe =) Det har varigt super trevligt.
Hon kom vid tjugo i tolv och gick hem för typ en timma sen =)

Medans hon har varit här har jag städat och även tvättat, Milo har på sig sista setet rena kläder så det var behövligt. Nu har han rena kläder bubben och även vi =) Ska tvätta resterande på torsdag eftermiddag =)
Tack Marie för att du passade Milo, han sov hela tiden igenom men ändå =P

Nu har jag också beställt massa kläder till Milo från hm och även lagt undan ett 7-pack med boddysar från affären då det inte fans i hans storlek på internet. Har beställt allt i storek 74 eftersom han redan är inne i storlek 68 ( bara 2½ snart 3 månader gammal =O =P ) Det gör ju inget om det är lite stort någon vecka för att sedan passa bra =) Då slipper vi ju köpa massa kläder hela tiden, bättre att han kan ha dom ett tag. Plus att jag upplever hm's kläder som lite mindre i storlekarna =)

Nu är lilla syster här och ska sova här inatt, vi sitter vi var sin dator och snacka sammtidigt =P

Imorgon är det tandläkaren som gäller... =( Klockan halv två ska jag vara där så jag och Milo åker med Richard in imorgon bitti när han ska till skolan (går hos tandläkaren i Örebro) Blir lite tidigt men vi går förbi min gamla skola och hälsar på alla lärare som jag lovat =) Sedan om det är mycket tid kvar så går vi hem till Alice på en kaffe och sedan till tandläkaren =) Så det blir nog ett sent inlägg imorn med..

Har även lovat alla mina klasskompisar att komma in till Örebro och träffa dom men det finns det tyvärr inte tid för imorn så jag får ta det någon annan dag =) Det kommer I promes !!

Ne nu tror jag minsan att jag ska slå på någon serie =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0