Ändrade planer!

Ja då är det dax att göra sig i ordning snart då  =)

Ska åka till Linda (och Frasse) idag istället. Hon fick fullt upp igår så det blev film med lille syrran och hennes pojkvänn istället.

Btw så börjar Milo få bättre sov tider nu =) Han somnar vid 22 på kvällen och sedan vaknar han vid 09 på morgonen =) Han kan vakna en gång och gör han det så blir det vid 06 men sedan sover han igen =) Skööönt =) Det känns bättre nu när man börjar få rutiner och kliver upp i tid och kommer i säng i tid =) Nice ♥ Bra för Richard också som går i skolan, lite jobbigt att komma i säng vid 01 och sedan kliva upp vid 05-06 =P


Ne nu måste jag fixa mig i ordning för jag ska åka om typ en timma =)

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0