2009-11-06

Idag ska jag, Richard och Milo åka till Matilda och Mattias för att träffa deras lilla preinssesa Leijah =D Vi sak plocka upp Marie och Ida också för dom ville med följa =)

Ringde Matilda igår för att höra hur det var och om dom orkade besök och det gjorde dom =) WIIIE =P Hon sa även att hon inte hade några problem med att gå eller något =O Lyllo henne !!!!!! =P Sa det till henne "Skryt lagomt, haha" .. =) Ne men ärligt, fy f*n vad skönt för henne!!

Har precis duschat och gjort mig i ordning, Milo sover som vanligt vid den här tiden. Kanske ska ta mig lite frukost ?!

Senare blir det att åka hem till Farmor och äta =) Mums, får se vad det Holländska köket har att bjuda på idag då =P


Kaffe kanske ??! Hmm, snart!

Var ju hemma hos Linda igår och gud vilken sötnos Liam är =D Kan inte komma ihåg att Milo varit sådär liten .. =O Haha och ändå är han bara 2½ månad äldre, men han växer ju lite väl mkt =P Han är lika stor i längd och vikt som Richards systers son var när han var 5 månader =) Hihi, men som sagt så har han ju längden med sig =)Det är Richards och pappas fel !! =D

Han är väldens vackrasteMammas lilla gullegris =)

Inte för stor och inte för liten, helt lagom !! =) Känns bara som om tiden går så fort och så växer han dess utom i raket fart !! =D Hihi.. Ne nu får han gärna vakna så mamma får gosa lite ♥

Kaffe var det ja !!

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0