Varma mackor och spel!

Snart ska jag hem till Matilda och äta varma mackor och spela lite spel =D
Det blir jag Matilda och några fler tjejer, nyblivna mammor och gravida =P
Ska bli jätte kul.
Det blir en halv kväll utan Milo och en halv med =P
Han sover nu så han får sova klart här hemma och sedan kommer Richards med honom ny äten och ny soven =)
Skönt att få umgås lite med kompisar och bara va =D

Milo somnade redan 23 igår för natten =)
Skönt med tanke på att han brukar somna vid halv 2 typ.
Han vaknade sen vid halv 11 och då gick vi upp.
Får se om han somnar lika ikväll.
Skulle vara skönt att få in lite tidigare kvällar och mornar.
Så man hinner få lite gjort innan dagen är slut =P

Ha en trevlig kväll alla, för det ska minsann jag ha !! =)
Mammas "blyga" goding <3

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0