Ursäkta!

För den dåliga uppdateringen! =(

Har haft fullt upp och dåligt med tillgång till dator.

I helgen så var vi i Nora då Richards hög gravida syster behövde hjälp med hennes 1år och 9 månader gamla son.
Hon betalade bensin mm.

Sen åkte vi till Richards bror som bjöd på en rolig helg.
Nu har man druckit för första gången på ett år.
Kul och inte blev jag bakis heller som jag trodde.

Det vart en lugn helg, Richard fick dricka lite Fre och jag Lör.
Milo hamnade inte det minsta i kläm!!


Har precis piercat lilla syster i över läppen, en Monroe piercing =)

Vi lagade crepes idag, mums..

Imorgon blir det unga föräldrar =)

Och nu kom jag på att jag vi har tvätt i tvättstugan =O ...

*Skynda skynda..*

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0