Oändlig kärlek!

Här tvättas det och städas det =)
Milo ligger på filten och har hicka och pratar för fulla muggar =P
Han har precis fått sig lite gröt =)
Mammas gose troll ♥

Gud vad jag älskar dig Milo ♥

Han är det bästa som hänt mig!
Det finns inget som kan förklara den kärlek man har till sitt barn! ♥
Den är oändlig!! ♥♥♥♥

Igår bestämde han sig för att vara en liten grin olle fram på kvällen.
Men det gick snabbt över och sedan somnade han så sött vid 23, vaknade sedan halv 11 imorse ♥

Såååå skönt att han sover hela natten!!

Ikväll vet jag jag inte vad det blir.
Kanske lite kaffe med Marie?
Eller en film med älskling ♥

Nej nu blir det något annat!


Vad tycker du? ♥
Postat av: Linda

Ditt nummer har försvunnit igen, hämtade ut telefonen och då var alla viktigaste nummer borta :( skriv SMS till mig så jag kan höra av mig :d pussar

2009-12-27 @ 19:56:50
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: matilda

Heej :) har inte hunnit svara på din komentar. har varit lite mycket nu i jul :)vi ska flytta till carlsåby vägen 4b, lägenheten är på 96 kv och det är en 4:a. öppen spis i vardagsrummet och två balkonger hihi snacka lyx :P freja ska köpa våran lägenhet, allt bra annars? puss & kraam <3

2009-12-28 @ 01:26:51
URL: http://tvaskablitre.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0