Klippt!

Ja idag har jag varit hos mamma och blivit klippt =)
Skönt att få känna sig lite jul fin.
Jag känner fortfarande inte någon direkt jul stämmning i kroppen men den kommer väl imorn när vi ska till Ida och käka jul bord! *Hoppas*'
När jag kom in hos mamma kom alla fall lite jul stämmning, hon hade pyntat så fint =)
Känns så konstigt, vi har ju inte så jätte mycket jul pynt och så eftersom vi precis flyttat och firar första julen hemifrån.

Det kommer nästa år =)
Då vi har större lägenhet och Milo förstår mer, blir roligare då =)

Ja jag kan säga att jag antagligen inte kommer skriva något nu över jul.
Ni får fen redovisning efter istället =)
Nu vill jag bara umgås med min lilla familj, släkt och vänner <3


Hoppas ni alla får en riktigt underbar jul så höres vi i mellan dagarna!

Det ska i alla fall vi ha =)

Vad tycker du? ♥
Postat av: Rebecca

Vill tipsa dig om en tävling hos mig =)

Om du inte vill vara med så kan du ta bort kommentaren! :D

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2009/december/tavla-om-lundmyr-of-sweden-bodie.html#comment



Kramar Rebecca

2009-12-25 @ 13:18:24
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0