Kärlek ♥

Här är det vaket..
Milo har ju vänt på dygnet nu så det blir alla fall lite tidigare mornar =)

Han har ätit och vi har hunnit titta lite tv.

När jag tog upp datorn gissa vad jag då hittade ♥ :

god morgon älskling :) hoppas du sovit gott inatt <3
förlåt, men jag gick och la mig ganska sent ändå :/ ( jag vet, skulle inte gjort det :P :/ )

jag vill iaf att du väcker mig vid 12 :)
Du får jätte gärna lägga dig och gosa med mig då en stund :)
sen får du jätte gärna ha kaffe klart också ;) hehe <3 :P

('')....('') JAG    
( ' o ' ) ÄLSKAR
('')--('') DIG!
(''''')-(''''') <3            //  Endast din!



Gud så gosigt ♥

Blev jätte glad.
Och ändå var han uppe längre än vad han skulle, hahah ..
Men det är så mysigt att få sådana medelanden ♥
Jag älskar min sambo ♥
♥ Du och milo är mitt allt! ♥


Senare ska jag, Marie, Idah och Lollo spela spel och umgås..
Ska blir skit kul.
Marie var här igår och drack kaffe och spelade Yatzy och då kom vi fram till att vi skulle ha spel kväll =)
Fort gick det för idag sker det =P
Som sagt kul kul!!


Det var allt för stunden =P

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0