Jul, nyår mm..

Halloj =)

Vi kom hem från Örebro igår och då var vi helt slut.
Vi gick nämligen runt på Marieberg, Ikea och Willys från 12 tills 16.
Vi var hemma runt 19 för efter Willys hade vi andra saker att göra så det tog ett tag innan vi kom hem.

Gissa ifall det var skönt att komma hem!
Min säng, min soffa, mitt täcke etc..
Det är alltid kul att vara borta men när man kommer hem är det wonderbart!
Spelar ingen roll vart man varit! =)

Igår köpte jag mig min jul och nyårs dress =)
Richard fick sig ett par nya jeans och Milo fick en ny mössa och två par bodys.
Behövligt!!

På Ikea handlade vi en matstol till Milo ( Vilken han är jätteduktig på att sitta i =) ) samt ett sådant stöd som man sätter i den, "gröt" skålar, en dörr matta, badrumsmatta, ramar och äntligen det där j*vla sko stället som vi behövt i evigheter!

Det är så skönt när man handlat hem saker, men efter ett tag så börjar man tänka om vi verkligen hade råd med allt =/ =P
Det är bara att ta en dag i taget =P
Det är ju trotts allt jul nu också =P

På Willys handlade vi åt Richards mor, inför jul och så =)
Handlade även lite smått åt oss så som bröd, schampo mm.. =)


Så här ser vårat jul & nyår ut:

23:e
Äta jul middag hemma hos Richards syster Ida med hans syskon och far.
Stannar sedan i Nora hos R's bror Peppe.

24:e
ca, 09.00 åker rån Peppe med Peppe till Örebro för att äta jul "frukost" hos R's mamma Alice!
ca, 14.00 åker från Örebro till Nora för att släppa av Peppe hemma och sedan vidare till Karlskoga.
ca, 16.00 Jul bord hos mor och far, samt "julklapps" öppning. =)
ca, 21.00 Tillbaka till Nora för att spendera resten av kvällen med Peppe och kompani. Jag blir nykter så Richard kan ta sig någon öl.

25:e
Hem och Mysa!

...
31:a
Nyår spenderas hos Farmor i deras hus ut efter Degerfors, där blir det massa mat, folk från Holland som vi känner sedan barnsben (inte R då förstås) "Dricka", Raketer.. U name it!
Nyår är sååå stort i Holland, det är så fint och finns inte en kvadrat meter av himlen som inte är täckt av raketer.
Ska bli riktigt Kul!!! Här är Richard nykter så jag kan ta mig något glas!



Hur ser det ut för er ?? =)


Nu vaknade Milo så det var allt för nu!

Vad tycker du? ♥

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0