"Jul bord" !

Idag kom Richards syster med son och Farmor hit =)
Ida lagade Janssons frestelse (vegetarisk) och stekte köttbullar och korv.
Mums!
Det var trevligt..
Var ett tag sedan dom kom till oss nu =)
Men inte så konstigt, hon är ju hög gravid och beräknad till 1a Januari, inte bästa och skönaste tiden att vara ute och flänga!
Richard gjorde kladkaka som vi mumsade på efter =) Gooott!
Han är kung på att göra kladkaka min älskling ♥

Ikväll blir det bara till att mysa framför tvn till idol =)
Undrar vem som vinner?!

Vem tror du?

Jag tror Erik vinner, men vill att Calle ska vinna.
Erik är super bra och han vet de också och jag tror det är de som blir för mycket för mig, för över självsäker!
Men jag verkligen super diggade när han sjöng "Run to the hills" förra veckan!
Bästa han gjort enligt mig!!

Men som sagt så tycker jag Calle borde vinna, han är mer en unik person!

Ne nu blir det till att läsa klart alla blogginlägg som jag fortfarande inte gjort, halkade ju efter i förra helgen =P Haha

Charmtrollet <3

Vad tycker du? ♥
Postat av: Ida!

Jag håller med dig om Idol! Erik är bra, men hoppas att calle tar hem skiten :)

2009-12-11 @ 14:15:30
URL: http://aajdah.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det är klart! jag är nästan ledig hela tiden =)

2009-12-11 @ 23:06:46
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0