"Ingen vet säkert om Jesus funnits, men man vet exakt när han föddes och exakt när han dog!" ??! Hmm..

I brist på rubrik!

Ingen fråga så jag antar att jag är kristall klar då =P ??

Idag har vi varit på Julbord i Lindesberg.
Richards farmor som stod för hela kalaset =O =)
Gott var det, trodde jag skulle spricka när vi ätit klart och då tycker jag typ inte om jul mat heller =P

Ikväll ska vi mysa, jag, Richard och Milo ♥

Går kvällens mys med brudarna var super kul !
Tack för en enormt rolig och trevlig kväll Lollo, Linda, Amanda, Ida och ett spec tack till Matilda som ordnade det. =)
Vi åt varma mackor, snackade "skit", spelade sällskaps spel och sjöng sing star.
Kul helt enkelt!

Ne nu vill min underbara son ha en ren blöja och en flaska lelling som hans kusin Alvin kallar ersättningen för =)

Trevlig söndag alla!

Btw jag hade rätt om Idol! =P

Vad tycker du? ♥
Postat av: Sandra

Men BM säger ju sista månaden :O

2009-12-14 @ 11:32:47
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Lätta ditt hjärtat ♥

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0